Modalitati de selectare si propunere produse POS Vectron

Modalitati de selectare si propunere produse POS Vectron

In acest articol vom prezenta cateva modalitati de selectare a produselor care completeaza anumite preparate. Selectia se poate face prin navigarea prin departamentele cu produse sau prin afisarea unor liste cu propuneri pe interfata de vanzare. Scopul acestei functionalitati poate fi explicat din doua puncte de vedere:

1. Daca produsele suplimentare au pret propriu, afisarea propunerilor are la baza necesitatea de a face upselling, marind volumul vanzarilor cantitativ si valoric.

2. Daca preparatele suplimentare sunt oferite in pretul produsului de baza, afisarea listelor de propuneri vine in ajutorul utilizatorului care realizeaza vanzarea. Produsele sunt prezentate clientului, urmand ca acesta sa aleaga dintre optiuni, pentru completarea preparatului.

 

  • O prima modalitate de selectare a produselor este realizata prin configurarea, in partea dreapta a interfetei de vanzare, a departamentelor sau categoriilor cu produse. Prin navigare in departamente, se aleg produsele individual si se adauga in componenta bonului.

 

  • A doua posibilitate este afisarea unei liste de selectie in care putem, pentru un produs de baza, sa aducem propuneri pentru alte produse suplimentare, menite sa completeze preparatul. Produsele suplimentare au pret propriu, astfel incat, la valoarea produsului de baza, se adauga preturile produselor selectate. In exemplul de mai jos, pentru pizza propunem diferite categorii de toppinguri.

 

  • De asemenea, pe o comanda se pot diferentia cele 2 tipuri de produse (de ex. pizza si toppingurile), atat pe interfata de vanzare, cat si pe nota de comanda tiparita pe o imprimanta de sectie. Prin utilizarea atributului “condiment” din configurari, toppingurile sunt evidentiate in componenta comenzii. Selectia se face tot din ferestrele afisate automat. La fel ca si produsele standard, condimentele pot avea pret propriu sau nu.

 

Recent Posts

Leave a Comment