Servicii Oferite de Companie

Dezvoltare Specifica de Software ( Custom Software )

  • Planificare

    Va avea loc colectarea initiala a cerintelor – analistii nostri si arhitectii software vor studia cu atentie cerintele date pentru a veni cu o propunere acceptabila. Lasati-ne sa cunoastem gandurile si asteptarile voastre, iar specialistii nostri vor defini toate detaliile venind cu intrebari si cu idei noi.

  • Managementul Cerintelor

    In acesta etapa vom descrie cerintele in documentatia proiectului. Specialistii nostri vor pregati propunerea descriind performanta produsului, tehnologiile, designul, functionalitatea, verificarea cerintelor, etc. la fel ca si estimarea timpului de lucru si a costului proiectului.

  • Dezvoltarea Solutiei Software

    Dezvoltarea Solutiei Software este cea mai mare etapa a proiectului unde majoritatea programarii, codarii si testarii are loc. In acest punct, sunt importante comunicarea si validarea progresului pe etape pentru eliminarea erorilor si realizarea functionalitatilor.

  • Integrarea Produsului

    In etapa de Integrare a Produsului definim cel mai bun mecanism de integrare posibil, integrarea componentelor produsului si livrarea produsului la client. Scopul final il reprezinta eliminarea redundantei si uzabilitatea superioara.

  • Asigurarea Calitatii

    Asigurarea Calitatii este o parte esentiala a oricarui proiect. Pentru ca solutiile furnizate sa corespunda cerintelor de calitate ale clientilor nostri, ne asiguram ca in fiecare etapa s-au respectat criteriile si cerintele de calitate definite impreuna cu dumneavoastra.

Consultanta in Tehnologia Informatiei

Business Software Integrator ofera servicii de consultanta in tehnologia informatiei pentru clientii sai, in vederea optimizarii proceselor de business asociate acesteia, alinierii la cele mai bune practici IT din domeniu si pentru atingerea obiectivelor prioritare in monitorizarea, derularea si dezvoltarea afacerii. Oferim solutii in domenii precum:
Consultanta pentru Cloud (Cloud advisory services);
Arhitectura infrastructurii IT si a tehnologiilor utilizate;
Arhitectura solutii software;
Managementul informatiilor;
Securitatea datelor;
Outsourcing pentru servicii IT;
Optimizarea proceselor IT.

Cloud Computing

Cloud computing foloseste noi metode de oferire si consumare a serviciilor IT in Internet, servicii care de obicei pot fi dimensionate dinamic si care includ resurse virtualizate. Aceasta posibilitate s-a ivit ca urmare a usurintei cu care se pot acum accesa toate serverele si centrele de calcul interconectate prin intermediul Internetului.

Putem pune la dispozitia utilizatorilor servere inchirate sau masini virtuale care pot stoca orice fel de aplicatii pe diverse siteme de Operare: Windows, Linux, etc, fara ca utilizatorul sa mai fie nevoit sa investeasca intr-o infrastructura hardware de acest fel.

Externalizare Servicii IT / Servicii Suport (Outsourcing IT)

64%
dintre managerii generali care au apelat la servicii IT externalizate au avut drept motiv principal reducerea costurilor de functionare pe linie de IT
89%
dintre managerii care au utilizat servicii IT externalizate si-au indeplinit obiectivele initiale, imbunatatind activitatea si costurile operationale

Externalizarea serviciilor IT catre o companie specializata este cu pana la 50% mai avantajoasa decat existenta unui departament IT intern, intrucat organizeaza managemementul infrastructurii IT pe criterii de eficienta, optimizeaza procesele interne si identifica eventualele elemente ce ingreuneaza activitatea si sistemele IT generand pierderi financiare.

Avantajele importante ale externalizarii serviciilor IT sunt: Concentrarea pe activitatea principala, Control asupra bugetului de IT, Continuitate in Business, Acces la resurse IT specializate.

Consultanta de Business in implementarea de ERP.

Compania noastra a derulat pentru o buna perioada de timp (2011-2014) un parteneriat solid cu un important furnizor de solutii software ERP, bergComputers din Timisoara. Incepand din anul 2014 colaborarea cu bergComputers a fost imbunatatita considerabil prin abordarea unui nou model de implementare a solutiilor ERP , model utilizat deja cu succes de marii competitori din domeniu si anume abordand implementarea prin intermediul partenerilor. Astfel  Business Software Integrator devine partenerul de lucru agreat in Bucuresti, al bergComputers, in implementarea de solutii software ERP.  In cadrul acestei noi abordari :

– bergComputers continua dezvoltarea produsului comercializat si isi consolideaza intregul know-how tehnic (tehnologie, upgrade, corectii, etc.) prin imbunatatirea constanta a solutiei ERP propuse si accelerarea performantelor acesteia

– Business Software Integrator consolideaza cunostiintele de business acumulate in cadrul implementarilor efectuate , in cei peste 5 ani de experienta cumulata la nivelul persoanelor cheie din companie (2008 – 2014), le imbunatateste constant si reevalueaza periodic procedurile de colectare, centralizare si utilizare coerenta a informatiilor de business primite de la Beneficiar, cu singurul scop de a-si atinge toate obiectivele stabilite cu Beneficiarul in cadrul implementarii unei solutii ERP.

Serviciile oferite in cadrul conceptului mai larg de consultanta sunt :

Efectuarea impreuna cu Beneficiarul a unei Analize de Business complete in vederea unei intelegeri cat mai bune a mecanismelor interne ale companiei.
Stabilirea si cuantificarea obiectivelor de business ale Beneficiarului la care ne propunem sa ajungem la finalul implementarii.
Inventarierea capacitatilor tehnice si umane necesare finalizarii cu succes a implementarii a unei astfel de solutii.
Stabilirea criteriilor de selectie a unui potential furnizor de software.
Corelarea nevoilor de business cu bugetul alocat in alegerea solutiei tehnice.

Implementarea de Sisteme ERP

Decizia de implementare a unui sistem ERP este o decizie strategica. O astfel solutie are un impact major asupra gestionarii afacerii, ajuta in structurarea deciziilor de management prin furnizarea de rapoarte cu un grad foarte ridicat de acuratete, un timp de raspuns rapid, dar poate implica si un mod de organizare relational al datelor in cadrul organizatiei.

Prezentam mai jos o serie de aspecte pe care majoritatea studiilor de specialitate le considera de o vitala importanta in cadrul oricarei implementari ERP, aspecte ce tin de relatia Implementator – Beneficiar :

Implicarea activa a top managementului in faza de analiza cat si in faza de implementare a solutiei ERP.
Intelegerea cat mai buna a nevoilor de business si definirea cat mai clara a cerintelor de business.
Implicarea pe cat posibil din faza initiala a tuturor utilizatorilor viitori ai solutiei ERP ; abordarea cat mai transparenta a tuturor problemelor de business existente si exprimarea tuturor frustrarilor legate de activitati sau sisteme software folosite in trecut.
Exprimarea unui grad ridicat de flexibilitate al utilizatorilor in abordarea solutiilor propuse si acceptarea anumitor solutii alternative care rezolva in definitiv aceeasi problema, dar intr-un alt mod.
Pregatirea temeinca a tuturor utilizatorilo din perspectiva schimbarii cat si adaptarii la noul sistem.
Solicitarea unui feedback constant si pertinent pentru fiecare functionalitata utilizata , sau relativ la intregul context al implementarii solutiei ERP.
Nu trebuie sa incercam sa obtinem totul din prima pentru ca nu se va intampla acest lucru. O implementare poate dura in functie de domeniu de activitate, complexitatea cerintelor si a numarului de utilizatori implicati, de la 4 luni la 18 luni de zile.
Sistemul ERP nu rezolva absolut toate problemele companiei . Nu trebuie sa avem asteptari nerealiste in legatura cu acest aspect.
pre-Analiza de sistem de cele mai multe ori trebuie sa fie un demers independent albeneficiarului documentat si desfasurat pe o periaoda suficienta de timp inainte de implementarea propriu-zisa a unei solutii ERP. Beneficiarul trebuie sa-si aloce timp pentru acest demers foarte important.
Implementarea presupune mai mult decat orice acceptarea faptului ca succesul implementarii depinde in mare masura de stabilirea unui canal permanent si coerent de comunicare intre Furnizor si Beneficiar.
Serviciul Post-implementare este foarte important si de multe ori este bine sa fie contract inca din faza initiala la pachet cu implementarea propriu-zisa a sistemului ERP.