Urmarire cheltuieli pe centre de cost – Reporting Services – bcManager ERP Software

Urmarire cheltuieli pe centre de cost – Reporting Services – bcManager ERP Software

Urmarirea cheltuielilor furnizori pe centre de cost este o activitate uzuala in cadrul fiecarei societati comerciale si un indicator frecvent urmarit de managementul companiilor .

Cheltuielile provenite de la terti si anume facturi fiscale furnizor si bonuri fiscale  /chitante furnizor sunt documentele cele mai voluminoasa pe care o firma trebuie sa le invanterieze/opereze/raporteze in contabilitate cu implicatii in majoritatea declaratiilor contabile lunare .

Evidenta acestor documente este important sa fie tinuta si in relatie cu tipologia de cheltuieli , conform organizarii manageriale prestabilite cat si cu centrele de cost manageriale .

O evidenta clara a cheltuielilor furnizor obtinuta rapid cu un sistem software de tip ERP este foarte importanta si reprezinta sursa oricaror optimizari interne de costuri si analize manageriale .

Va prezentam in cadrul webinarului incarcat pe youtube la link de mai jos urmatoarele situatii obtinute din solutia software bcManager ERP :

– analiza cheltuieli pe perioda si centre de cost

– analiza cheltuieli la nivel de tip document tert : factura fiscala si/sau bon fiscal

– analiza cheltuieli la nivel de luna calendaristica

– top achizitii furnizor

– analiza cheltuieli la nivel de categorie cheltuiala predefinta

Toate analizele mai jos prezentate pot fi exportate in .xls, .pdf, .doc

 

Toate cele bune ,

Recent Posts

Leave a Comment